Srpen 2013

Dečka pro miminko

31. srpna 2013 v 10:54 | Zdenka |  Ruční práce
Asi v půlce prázdnin jsem začala háčkovat dečku pro miminko. které se má nejstarší dceři narodit v půlce října. Už dlouho víme, že to bude chlapeček a podle toho jsme i vybíraly barvičky...
Když jsem, ale začala, litovala jsem, že jsme nekoupily jen dvě barvy. Takhle se mě to zdálo nějak přeplácané...:-))! No už jsem si trochu zvykla...

Teď mě ještě čeká nějaké to sháčkovávání, zapošívání a to už mě moc nebaví. A to samé ještě s polštářkem pro tetičku...

Až se mě podaří dát je dohromady, určitě Vám výsledek ukážu....

Ještě přidám nějaké fotečky našich kočiček, určitě to znáte, jak můžou někde zalézt, někde se schovat....To je jejich! Prázdný košíček se hodil...

No a stulit se na gauči mezi polštáře, tak tam se líbilo oběma....

No hurá, právě vysvitlo sluníčko,tak utíkám ven Usmívající se

Ostaš

27. srpna 2013 v 20:02 | Zdenka |  Cestování
Dnes jsme byly na posledním prázdninovém výletě...
Kamarádka je totiž na dovolené v Teplicích nad Metují, tak jsme si domluvily společný výlet na Ostaš. Protože má dvouletého chlapečka, věděly jsme, že do chatové osady,kde je stánek s občerstvením určitě dojdeme :-))!
Samozřejmě, že to bylo tím kočárkem, ten nás dost omezoval :-))!

Ale hned u chatiček bylo dětské hřiště, kde se malému moc líbilo...

No přece jenom jsme zkusily, kam s tím kočárkem dojedeme. Do labyrintu a na vrchol to jsem říkala, že tam se nedostaneme. Byly jsme tam s Natálkou vloni. Zkusily jsme Sluj českých bratří, až k ní jsme nedojely, ale posledních 200 metrů jsme se vystřídaly v hlídání....
Tak jsem psala, jak je to krásné v Polsku, no a musím říct, že tady to bylo také moc hezké :-))

Tady jsme na sebe dokonce koukaly, malé postavičky nahoře jsou Natálka s kamarádkou...

Žebřík už měl své nejlepší období za sebou....

Na cestu zpět jsme se rozhodovaly, jestli jít do Dědova....

Ale za kamarádkou měl přijít přítel s dětmi a tak jsme šly zpátky k občerstvení...

Jenom to počasí už se drobek nevyvedlo....Ale když jsme s Natálkou hnaly zpátky na zastávku do Žďáru nad Metují,tak jsem se i zapotila :-))!!
Příští rok musíme vyrazit znovu, chybí nám projít ještě Kočičí skály, kdysi už jsme tam byly, ale to byla Natálka ještě malá...Tak a zítra na rehabilitaci, Natálka k tátovi a já ve čtvrtek zase do práce....A bude po prázdninách!! Jako každý rok to hrozně uteklo :-))!!

Častolovice

26. srpna 2013 v 20:28 | Zdenka |  Cestování
Mám tu pokračování našeho výletu po stanem....
V Častolovicích jsme byly už vloni, ale Natálce se malá zoo v zámeckém parku moc líbí, taže tam chtěla zase :-))

Zoo je tam maličká, ale třeba malí zajíčci a kuřátka bažantů tam běhají jen tak volně :-)). A to se dětem líbí, i když už jim je 11 :-))! Taky jsme koupily krmení a tak jsme kozy, lamy, poníky, ovce a oslíky, mohly i krmit :-))! Teda krmila samozřejmě jenom Natálka!!

Koza byla pěkně nenažraná!!

V oboře byli jeleni i bílý, daňci

V tomhle krásném altánku jsem si dala latté a medovníkovou roládu a Natálka zase krmila kapříky...Někdo krmí sebe :-))! Natálka měla zmrzlinku a předtím jsme obědvaly....

A ještě alespoň zámek z parku, na prohlídce jsem byla vloni a stálo to za to...

Pod stanem

24. srpna 2013 v 20:22 | Zdenka |  Cestování
Slíbila jsem Natálce, že s ní pojedu na jednu noc pod stan. Natálce je 11 let a pod stanem spala jen jednou :-((!
Já jsem pod stanem byla naposledy asi před 22 lety, když byly starší dcery malé! Teď už jim je 26 a 24 :-))!

Stan nám půjčila prostřední dcera Jíťa, i s jedním spacákem a karimatkou. Máme totiž jenom jeden spacák a jednu karimatku, taky je vidět, že toto vybavení moc neužijeme :-))!

K přenocování jsem vybrala kemp Vochtánka v Potštejně. Jako dítko jsem totiž byla v Anennském údolí na putovním táboře a moc se mi tam líbilo :-))! Údolí je stále velmi krásné...

Lassii se v Orlici taky líbilo, ale ona má vodu ráda...

Takže včera jsme vyrazily odpoledne: já ,Natálka a naše Lassii. Stan se nám podařilo postavit i, když nevypadal tak dobře jako stany zkušenějších táborníků :-)) Prošly jsme se kolem řeky a pak zalezly do stanu a povídaly si...

Ráno jsme vstávaly brzy, teda na Natálku...na mě normálka :-))! A už v 9.15 nás průvodkyně prováděla po hradě Potštejn! Říkala,že tak často se ji to nestává, takhle brzy o víkendu....

Tady to je věž s dračími vejci....:-))

Kaple na hradě, připravená na svatbu, církevní svatba to nebude, protože kaple je odsvěcenná....

A v téhle kapli jsem já o něco starší, než Natálka teď, prošla stezku odvahy... Jenže tenkrát to byla ještě zřícenina pro veřejnost uzavřená...

Zpátky jsme šly do kempu trochu jinudy a tak jsme narazily na Bendlovku...

Vyhlídka odtud byla nádherná...:-)

Sbalily jsme stan a vyrazily do Častolovic....a to zase příště :-)))!

Bledne skaly

22. srpna 2013 v 19:46 | Zdenka |  Cestování
Když má člověk dovolenou a jsou prázdniny, tak může sem tam vyrazit na výlet...

Dopoledne jsme teda trochu jezdili po doktorech, dcera ve 32. týdnu těhotenství na odběr krve a ultrazvuk jater a já na svoji dávku plynové injekce. Na rehabilitaci jsem byla včera-solux, masáž a magnet. A zítra mě čeká všechno znovu...a pak už jen 3x :-))!

Oběd nám zbyl ještě odvčerejška, dělala jsem lazaně, ty my můžeme :-))!

No a pak jsme vyrazily na výlet, jely jsme do ciziny...ještě, že to máme kousek...
Přes Náchod, do Kudowa Zdroj a pak dále směrem na Karlow....Jelikož jsme jedna s vyhřezlou ploténkou,druhá těhotná a třetí v pantoflích, vyjely jsme autem až nahoru před vchod. Jinak je to zhruba 4 km, ale docela do kopečka. My už jsme to s Natálkou asi před 4 roky šly pěšky. Autem to bylo pohodlnější...

Já si vzala hole a vůbec jsme nelitovaly, je to tam opravdu nádherné...Líbí se mi tam víc než v Adršpachu, i vstupné tam je přijatelné...:-))!

Moje děvčata na blog nechtějí,tak já se odvážím...

Tak doufám, že jsem vás nalákala na výlet k našim sousedům do Polska. My tam určitě vezmeme i miminko,aby vidělo jakými úzkými skulinami s ním maminka prolézala :-))!

No a nakonec vám musím ukázat moji krásnou lobelku, na jaře byla malinká...

A teď je takhle krásná....

Lobelky mám moc ráda, v tomhle proutěném košíčku už ji mám určitě 3 roky...
Vždycky si radši koupím dražší,vyplatí se to :-))

Návštěva v ZOO

20. srpna 2013 v 20:05 | Zdenka |  Cestování
Právě jsme se vrátili z výletu :-))! Byli jsme v pražské ZOO.

Vyrazili jsme ráno vláčkem do Hradce Králové. Tam jsme přestoupili na Pardubice, takhle složitě jsme cestovali jenom kvůli tomu, abychom se svezli Pendolinem. A tak přestupujeme 2x, místo abychom jeli přímým vlakem, co člověk pro ty děti neudělá :-))

V Praze jsme pokračovali metrem a autobusem a už jsme byli na místě...Když jsme přišli kolem půl jedenácté už nás bylo 900, když jsme v půl páté odcházeli návštěvníků bylo 3590, to je myslím celkem dost lidiček...

Moc se nám líbili medvědi a lachtani nám ukázali co všechno umí-to jsem koukala a tleskala a tím pádem nefotila!

Sloni mají moc krásný výběh, když jsme tu byli před lety byli ještě ve starém...

Děti se vyfotili na jednom slonovi. Tomáš od kamarádky mi nezakázal dát ho sem (Natálka ano), teda já se ho spíš
nezeptala :-))! Tak se nezlob, Tomášku!

Výhled z rozhledny!

Prostě se nám tam moc líbilo, k obědu jsme si daly s Natálkou výbornou tuňákovou pizzu, ještě před obědem mini koblížky! Jenom škoda, že kvůli povodním toho bylo ještě dost uzavřeno :-(!

A pak nás čekala zpáteční cesta, teď už přímým vlakem až domů!!!

Ještě se musím pochlubit, že nový lustr už nám svítí!

Oslava

18. srpna 2013 v 20:34 | Zdenka |  Dobroty
Dnes jsme slavili narozeniny mé maminky. Bude je mít až v úterý a bude mít krásných 65 roků.
A tak jsem jí včera pekla dort.

Dort se skládá ze dvouch tmavých vstev a jedné světlé. Spojovaný je šlehačkovým krémem a na vrchu mandlová hmota.

Tady je těsně po dokončení, a ještě vypadá dobře :-)

Druhý den totiž mandlová hmota sjela dolů :-D
Ale oslavenkyni to vůbec nevadilo, hlavně že chutnal dobře.

Slavili jsme na místě které je známo jako Česká Skalice. V restauraci Ronox kam chodime moc rádi, obsluha příjemná, jídlo výtečné a papoušek jim tam zpívá :-) doporučuji !!Úžasný

Nový lustr

17. srpna 2013 v 7:54 | Zdenka |  Mazlíčci
Já věděla, že to s tím psaní nebude jednoduché Usmívající se! Po dvou nočních je pro mě náročné vymyslet i název článkuUsmívající se!

V Ikee jsme se měly samozřejmě báječně, jak prohkásila moje jedenáctiletá dcera Natálka užili jsme si kuličkový den! V restauraci kuličky a nakonec v bistru taky kuličky, prostě kuličkový den....
Lustr ten je taky do kuličky!

Mimo prostěradla, svíček (bez těch z Ikey neodcházím...), další poličky do mini pokojíčku pro Natálku, a jiných nezbytných maličkosti...jsem si koupila další rámečky na nové fotky z Doveru...

To je to co si zvládnu pověsit sama...

O pověšení Natálčina lustru jsme poprosili známého, ale bohužel byl původní lustr pověšen pouze provizorně. Byl to papírový lustr a věšel ho můj bratříček...Takže si Natálka musí počkat do úterý...
Poličku ji snad dnes přidělá přítel,ale s elektrikou nechce nic mít...

Jěště vám dnes ukážu, jak pije naše kočička Jůlinka. Z mističky to prý není ono...

Dnes se chystám péct něco své mamince ke krásným půl kulatým narozeninám, tak snad to bude jedlé Mrkající!

Sázení

12. srpna 2013 v 18:57 | Zdenka |  Zahrádka
Dnes jsem konečně zasadila ginko bilobu a ruj vlasatou.
Koupené už byly v červenci, ale v těch tropech jsem si je radši nechala u sudu na zalévání :-))!
Jako vždy pocházejí z mého oblíbeného zahradnictví v Kostelci! Přímo v zahradnictví mají i kavárnu, káva je výborná, mají i velmi dobré míchané nápoje!

Je to slabý proutek, na fotce není skoro vidět (ginko)

Posekala jsem a taky vyfotila šelmu na švestce :-))

Pejsci ti se fotili lépe....

Zítra se chystáme s nejmladší dcerou Natálkou do Ikey! Už se těšíme, jak si dáme něco dobrého a koupíme si něco hezkého! Natálka potřebuje lustr :-))!

Anglie

10. srpna 2013 v 19:34 Cestování
Dnes bych se s Vámi ráda podělila o pár obrázků z mé letošní dovolené. Přítel mě vzal po třech letech podruhé do Anglie,konkrétně do Londýna. Musím říct,že i když neumím téměř ani slovo anglicky, domlouvám se spíše rukama nohama
:-)),dokážu si představit žít právě tam :-))! Líbí se mi tam úplně všechno!
Architektura,úžasné parky,krásné hospůdky,obchůdky,no prostě všechno :-)))!
Odjížděli jsme 9.7. autobusem a 10. jsme byli v Londýně a co jsem opravdu nečekala, že přijedu z Anglie opálená.
Tam už byla vedra přes 30 stupňů a tak na brouzdání po Londýně bylo opravdu teplíčko!

Jak vidíte i ta tráva už nemá tu správnou barvu...

Park i truhklíky jsou stále krásné...
Určitě se k Anglii někdy vrátím fotek mám hodně :-))