Návštěva v ZOO

20. srpna 2013 v 20:05 | Zdenka |  Cestování
Právě jsme se vrátili z výletu :-))! Byli jsme v pražské ZOO.

Vyrazili jsme ráno vláčkem do Hradce Králové. Tam jsme přestoupili na Pardubice, takhle složitě jsme cestovali jenom kvůli tomu, abychom se svezli Pendolinem. A tak přestupujeme 2x, místo abychom jeli přímým vlakem, co člověk pro ty děti neudělá :-))

V Praze jsme pokračovali metrem a autobusem a už jsme byli na místě...Když jsme přišli kolem půl jedenácté už nás bylo 900, když jsme v půl páté odcházeli návštěvníků bylo 3590, to je myslím celkem dost lidiček...

Moc se nám líbili medvědi a lachtani nám ukázali co všechno umí-to jsem koukala a tleskala a tím pádem nefotila!

Sloni mají moc krásný výběh, když jsme tu byli před lety byli ještě ve starém...

Děti se vyfotili na jednom slonovi. Tomáš od kamarádky mi nezakázal dát ho sem (Natálka ano), teda já se ho spíš
nezeptala :-))! Tak se nezlob, Tomášku!

Výhled z rozhledny!

Prostě se nám tam moc líbilo, k obědu jsme si daly s Natálkou výbornou tuňákovou pizzu, ještě před obědem mini koblížky! Jenom škoda, že kvůli povodním toho bylo ještě dost uzavřeno :-(!

A pak nás čekala zpáteční cesta, teď už přímým vlakem až domů!!!

Ještě se musím pochlubit, že nový lustr už nám svítí!

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.