Ovce, hortenzie, azalka...

6. května 2014 v 10:37 | Zdenka |  Zahrádka
Tak dnes vám ukážu, kdo chtěl jet v sobotu vlakem Překvapený!

No ano, na nádraží přišla ovečka Smějící se! Tak dobře vlakem jet asi nechtěla, spíš čekala co dobrého od cestujících dostane....

Děti byly nadšené, hladily si ji a ona si klidně prošla a těsně před vlakem šla zpátky přes kolejePřekvapený! Jsem ráda, že jsem byla na nadraží jen jako cestující....Už jsem taky zažila perné chvilky se psím spřežením, ale už je to celkem pár let zpátky Usmívající se!

Dnes nám zase pěkně svítí sluníčko, i když žádné velké teplo zatím ....

Také jsem neodolala a koupila jsem si hortenzii...

Je pravda, že mi tahle nikdy nevydrží, i když ji dám do země...leda že bych ji tentokrát nechala přes zimu v květináči, máte s tím nějakou zkušenost ?

No a trocha háčkování.....

...pouzdro na nový mobil....

...a deka, která opravdu přibývá nějak pomalu Překvapený! Tímhle tempem ji mám ještě na několik let Usmívající se! I když první jsem taky dělala asi třičtvrtě roku, Alexíčkova ta byla v pohodě, taky to bylo jen 49 čtverečků Smějící se! To už teď mám taky....ale ještě mě jich asi 150 zbývá nebo i více, podle toho jestli ji ještě rozšířím, zatím má asi metr na šířku, původně to mělo být 130 cm, no uvidíme Smějící se!

Ještě jsem tu asi nikdy nepsala, jak jsem ráda, že blog mám Usmívající se! A všechny virtuální kamarádky, které jsem díky němu potkala....Smějící se! A když díky blogování narazíte na kamarádku, kterou jste spoustu let neviděly, tak je to vůbec nádhera Usmívající se! Takže Jiřinko, díky za fotografii, na které teda vypadáte i s manželem hezounem Smějící se, po těch letech stále báječně! A jsem ráda, že díky tobě, občas uvidím milovanou vesničku, po které se mi už tolik nestýská, i když.....Ten pohled od vás na kostelík, to je paráda Úžasný! Já to tam prostě milovala....

Tak radši dost...Přeji všem krásné slunečné dny a mějte se krásně Usmívající se!

2 lidé ohodnotili tento článek.

Komentáře

1 Máří Kosáček Máří Kosáček | E-mail | Web | 6. května 2014 v 10:47 | Reagovat

Ta ovečka na nádraží, tak to byl úžasný zážitek. To ji tam určitě dal někdo kus pečiva a ona si tam chodí na nášup:-) Zahrádka ti kvete skvěle, hortenzie je krásná. Já ji dávám do záhonu a na místo kde je polostín, v květináči jsem ji nikdy nenechala, neměla bych ji kam přes zimu dát. Je úžasné, že jsi našla kamarádku. Deka bude úžasná. Krásný den.

2 Zdenka Zdenka | E-mail | Web | 6. května 2014 v 10:55 | Reagovat

[1]: To byl, ony chodí dost často u kolejí, ale přímo na nádraží jsem ji viděla poprvé. Já mám taky v záhoně hortenzii,tu jsem koupila v zahradnictví, ale tyhle z marketů, my nikdy nevydržely :-( Taky mám radost :-) Měj se Maruško :-)

3 Dáša Dáša | E-mail | Web | 6. května 2014 v 12:44 | Reagovat

Zdeni, to je radost potkat na nádraží ovečku :D Máš moc krásnou zahrádku podobnou té, kterou jsem ukázala v posledním mém článku - ale bohužel ta není moje ;-)Vzorek a barva deky jsou moc krásné :-) Já bych ji dělala tak dlouho, že bych už zapomněla, jak se plete vzor :-?  O_O  :-|

4 Zdenka Zdenka | E-mail | 6. května 2014 v 13:18 | Reagovat

[3]:Dáši, díky :-) Ty jsi, ale psala, že na té zahrádce stále něco kvete a já mám občas pocit, hlavně v létě, že by to chtělo něco kvetoucího :-D Teď na jaře, to je paráda ;-)  :-D

5 Inka F. Inka F. | 6. května 2014 v 16:20 | Reagovat

Ahojky Zdeni, díky za email ..já pod těmi příspěvky komentáře mám,ale asi se to nějak špatně zobrazuje....jsem tu zatím asi 2 měsíce a popravdě ještě moc toho neumím, ale polepším se:o))...Koukám a zírám,jaká jsi šikulka..ale tos byla vždycky..ještě taky vyšíváš?

6 Jarmila* Jarmila* | Web | 6. května 2014 v 17:14 | Reagovat

Zdeni, zahrádka ti krásně kvete. :-)
Deka je úžasná. Já bych se do toho ani nedala, protože tolik čtverečků bych v životě neuháčkovala. Obdivuji tě. :-)
Ovečka na nádraží se nevidí každý den. :-D I když místní ji asi vidí.
Přeji hezké májové dny! :-)

7 Intuice Intuice | E-mail | Web | 6. května 2014 v 17:21 | Reagovat

Ovečka chtěla jet na dovolenou! Deku bych nezvládla, obdivuji Tě! Tolik práce a trpělivosti! :-)

8 Helena Helena | E-mail | Web | 6. května 2014 v 17:25 | Reagovat

To je krása, takové zpestření při čekání na vlak, já bych měla obavy, aby neskočila do kolejí.Jinak Zdeni tvá deka nemá chybu, jste holky skutečně dobré, viděla jsem i u Blanky - loni.
Jo ještě mít ten čas. :-) Zahrádku máš Zdeni moc pěknou, a s tou hortenzií musím říct, že je to někdy tak a jindy onak. Hortenzie nechtějí moc sluníčko, ale jsou už i takové, které ho rády mají, jednu jsem koupila lobi, zasadili jsme ji do země, ale nemá žádné lístečky, tak nevím, zda z ní něco bude. ;-)  :-)

9 Zuzana Zuzana | E-mail | 6. května 2014 v 17:46 | Reagovat

Ahoj Zdeni, hlavně, že se vyhnula vlaku a pohybovala se spořádaně na peróně:-) Hortenzii jsem dostala vloni od kamarádky a doufám, že se jí u nás bude dařit. Hezké pouzdro na nový mobil jsi si uháčkovala. Deka bude také hezká a když zkusíš udělat každý den jeden čtvereček, určitě bude brzo hotová - asi bych ji rozšířila na původně plánovaný rozměr. Jsem ráda, že jsi kamarádku "potkala" v komentáři na mém blogu:-) ahoj Zuzana a hezké dny:-)

10 Maryša Maryša | E-mail | 6. května 2014 v 21:43 | Reagovat

Zdeni, ovečka je asi cestovatelka, ráda by si vyjela vlakem ;-). Hortenzii je moc pěkná, měla jsem zelenkavě kvetoucí, ale někdo mi ji z předzahrádky ukradl :-(, teď čekám na nějakou zlevněnou :-D. Háčkování máš pěkné, deku neplánuji / zatím /, ale háčkovala jsem si 2 polštářky a dečky do ložnice v tyrkysové barvě. Přeju pěkný večer Maryša :-)

11 mengano mengano | E-mail | Web | 7. května 2014 v 11:42 | Reagovat

Máš šikovné ručičky, opravdu :-)

K té hortenzii. Dostala jsem ji od snašky a krásně mi zmrzla, jak asi před třemi týdny do rána trochu zmrzlo. Slza mi ukápla, ale snažím se ji zachránit. ostříhala jsem ji a už mi krásně obrazila.
Chtějí kyselou půdu, takže přidat rašelinu. Může se nechat v květináči a ten zahrabat do záhonu, aby se dal na zimu vyndat a uklidit. Jen mi není jasné, jak to udělat, až se potvora rozroste. Protože ta moje evidentně nebyla mrazuvzdorná.

12 Zdenka Zdenka | E-mail | 7. května 2014 v 12:08 | Reagovat

[5]: Ahoj Inko, to já vím, že tam ty komentáře máš, ale bez účtu google, to nejde :-D Právě, že jsem místo vyšívání začla háčkovat, rychleji to přibývá ;-)  :-D Do vánoční výměny jsem udělala malého andílka....

13 Zdenka Zdenka | E-mail | 7. května 2014 v 12:17 | Reagovat

[6]:Jarmilko děkuji :-)
  Taky nevím jak to stou dekou dopadne :-D Já ji většinou vidím z okna za kolejema, na nádraží poprvé :-) Měj se taky krásně :-)

[7]: Lotty to mě nenapadlo :-D Kampak asi chtěla jet.....Díky :-)

[8]:  Helenko, taky jsem trnula O_O Jojo u Blanky jsem se inspirovala materiálem a hodně čtverečků mám od ní :-)  :-) Já už mám tu hortenzii krásně obrostlou, teď budu vyhlížet květy, ale tu už mám asi pátý rok.... :-)  :-)

14 Zdenka Zdenka | E-mail | 7. května 2014 v 12:21 | Reagovat

[9]: Jak už jsem psala, prostě ví jak se chovat na nádraží :-D No Zuzanko za 190 dní, to je docela dlouho :-D , uvidíme :-)Každý den asi čtvereček neudělám, ale pak se snažím, aby jich zase bylo víc :-) Taky krásné dny :-)  :-)

15 Zdenka Zdenka | E-mail | 7. května 2014 v 12:27 | Reagovat

[10]:Maryšo, jenom nevím kdo by ji tam nakládal :-D , byl ji pořádný kus :-) Lidi jsou hrozný :-( , před pár lety jsme dělaly předzahrádku s kamarádkou a snažila se vybírat něco levného ;-) Tyrkysová tu já můžu :-) Já už začla s dekou loni a ze čtverečků byly samé polštáře :-D Měj se hezky :-)

16 Zdenka Zdenka | E-mail | 7. května 2014 v 12:33 | Reagovat

[11]:Díky moc :-)
Co myslíš, schovávala jsem ji na noc domů :-D Taky jsem ji tu nechala před dvěma lety a zmrzla mi :-( Když má lístečky tak omrznou vždycky, i na té mrazuvzdorné :-) Já mám tu pětiletou taky chycenou ;-) A ta už by se v květináči na zimu schovávat nedala :-D Jen tyhle z marketů mi nikdy nevydržely, no uvidíme ;-)  :-)

17 Martia Martia | Web | 7. května 2014 v 21:52 | Reagovat

Zdeni tak to je tedy cestovatelka :)Zahrádku máš krásně rozkvetlou a vůbec nezahálíš ;-)

18 Zdenka Zdenka | E-mail | 8. května 2014 v 7:12 | Reagovat

[17]:Marti, to ti povím :-) Díky :-), řekla bych, že zahálím dost často na počítači :D

19 Jana Jana | Web | 8. května 2014 v 8:41 | Reagovat

Ahoj Zdeni, ovečka na nádraží tak to bylo něco :-D  no, ale hlavní je že se jí nic nestalo.
Na zahrádce Ti to nádherně kvete. Hortenzii mám v zemi,ale loni nekvetla protože ji spálily zmrzlíci.
Ale jinak ji na zimu překryji větvičkami smrčku. Jsem zvědavá jestli letos pokvete ;-)
Pouzdro na mobil je moc pěkné. A deka se rýsuje přímo nádherně !!! Je pravda, že čtverečků Ti zbývá ještě dost, ale odměnou bude nádherná deka ;-)
Měj se krásně a tvoření zdar :-)

20 Zdenka Zdenka | E-mail | 8. května 2014 v 8:58 | Reagovat

[19]:Ahoj Jani, tak mě loni vydržela a kvetla asi nejvíc co ji mám :-)Taky jsem jak letos ;-) A ani ji nepřikrývám :-)
Děkuji ti :-) Taky se měj moc hezky, jojo tvoření zdar :-D

21 Blanka Blanka | Web | 8. května 2014 v 21:53 | Reagovat

Zdeni,deka se ti krásně rýsuje.Bude moc pěkná...už teď je moc pěkná.Tak ještě chvilku vydrž,aŤ má tu správnou velikost.
Hortenzii jsem zasadila vloni do záhonu,je ještě malinká,ale dneska jsem se dívala,poprvé pokvete.

22 Zdenka Zdenka | E-mail | 9. května 2014 v 6:59 | Reagovat

Blani, budu se snažit ji dokončit ;-)  :-) Teď na to budu mít celé léto, aby v zimě bylo pod co se zachumlat :-D Už máš na hortenzii poupata, já je zatím marně vyhlížím a pak si musím koupit tyhle rozkvetlé, co prodávají v marketech ;-)  :-)

23 Ajka Ajka | Web | 9. května 2014 v 15:52 | Reagovat

půjčka 1976 :-(

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.