Červenec 2016

Hrošík....

30. července 2016 v 14:04 | Zdenka |  Háčkování
......chtěl ho po mně kolega, když prý mimoně a medvídky zvládnu :-)) Nejdříve jsem si říkala, že si ze mne dělá blázny....a on ho vážně pro někoho chtěl....

....zkusila jsem udělat hlavu....když dvě mé dcery poznaly hrocha :-)), bylo částečně vyhráno, pak mi pár dní dalo, než jsem vymyslela tělo :-)) A nakonec zvítězila úplně ta nejjednodušší možnost...Vyfotit ho moc nešlo....Ale i sedět umí :D

Za to tenisky podle návodu od Fizule, se háčkují jedna radost :-)) Návod jsem znala, ale Zdenička mi ho poslala, přítel mi ho vytiskl, no a to je jiná....akorát přidávám jednu proužku, přesně podle konversek....

Vůbec jsem se nepochlubila....Ivanka mi přivezla jako dárek odrátkovanou skleničku - ta uprostřed - a já, že ji přístě dovezu, ty co ještě nemám a ona nelenila a z drátků, co jsem našla, mi odrátkovala ještě i ty dvě :-))

A tuhle přízi si vybrala Natálka na ponožky, já jsem ale své dřevěné Knit pro č. 3 zlomila :(, tak buď budou na č. 4 (ty mám kovové) nebo nevím, jestli neobjednat č.3, taky kovové....

Četla jsem krásné články na téma týdne Bloguju, protože....tak ode mne jen zmínka, mě se svět blogů zalíbil před více než třemi lety, přestěhovala jsem se, neměla žádné přátele blízko sebe....no a díky blogům jsem jich spoustu objevila, i ty které jsem znala před léty a znovu je našla, že taky blogují, to byla velká radost :-)) A předevčírem mi volala kamarádka, s kterou už se taky nevídám a je to velká škoda....a že prý mě sleduje, že si mě našla :-)) Já jsem moc ráda Oluško, že jsi mě našla, ale určitě se musíme i sejít :-)) Tak možná i proto bloguji, je mi tu dobře a jsem tu s Vámi moooc ráda :-))

Krásné dny :-)

Návštěva,výlet na Ostaš....

27. července 2016 v 8:52 | Zdenka |  Cestování
....kamarádek, vždycky potěší :-)

...co upéct? Tentokrát mě zaujal recept na dort s krémem s chia semínky :-) Jahody bohužel nebyly, tak jsem použila borůvky :-), místo další vrstvy zakysané, jsem ušlehala šlehačku a navrch i pár kuliček černého rybízu, moc dobrý byl :-) Mouka špaldová..... Polévku jsem poprvé dělala cuketovou a taky chutnala, jen nevím jestli by ji jedla Naty, no zkusím to.....A lazaně...ty musí být, že jo :D Vyfocené nemám...

...že mám na hlídání, ještě Maylu, jsem jim radši neřekla, tu jednu noc jsme s ní přečkaly :-) Přijely šikovně v neděli, tak jsme vyrazily na zábavu na koupaliště. Koncert Slzy byl teda večer předtím :D a Ano se jako hudba moc nepovedla....

Druhý den jsme vyrazily na výlet, na Ostaš....tam jezdím taky moc ráda, dokonce s jednou z kamarádek už jsme tam byly před 3 roky :-)) Vlakem do Žďáru nad Metují a pak pěšky....

...zrádce....

....Čertovo auto....

....pěkný výlet, v Náchodě jsme se odměnily v kavárně :-)) Tak zase za rok :-))

Krásné dny :-))

Šátek a botičky....

22. července 2016 v 10:51 | Zdenka |  Háčkování
....šátek, který jsem háčkovala paní učitelce se některým z vás líbil a tak dnes bude i s návodem :-) Luďce a Zuzance jsem ho poslala, ale třeba se ještě někomu hodí :-) Háčkuje se moc hezky a tak jsem uháčkovala ještě jeden pro Jíťu, k dnešním narozeninám :-)) Jitu, vše nej nej :-))

Obloučky - 5 ŘO, sloupek s kolečkem - DS pod oblouček, ostatní DS do předchozích, návod z Pinterestu.

Tak tenhle byl pro paní učitelku, dodělala jsem ho ve vlaku v Anglii, na kousek řady mi nezbyla příze, doma jsem doháčkovala zbytkem z Reyny :-) Je z příze Delight od Dropsu.

Já vím, tenhle vypadá skoro stejně :-) Příze je Od Vlněných sester - Jawol Magic, koupená na můj Metalouse....no už jsem si objednala jinou a ještě hezčí :-))

A konversky se líbily kamarádce, chtěla je pro holčičku....pro holčičku jsem radši udělala balerínky a zrovna pro dvě :-))

Ale na konversky jsem hned objednala růžovou, tak budou taky :-)) Objednala jsem u úžasné Petry, jeden den objednáno a druhý den jsem měla balíček doma. Objednala jsem i Duhové klubko a měl by z něj být další dárek :-)

Přeji Vám krásný víkend :-))

Medvědí páreček, konversky a slavení....

18. července 2016 v 9:30 | Zdenka |  Háčkování
....jsem háčkovala na přání. Kamarádce se medvídci líbily, tak chtěla hned dva :-)

Po všech těch holčičkách jsem prvního udělala chlapečka :-)

A tady už jsou spolu :-)

Taky jsem dostala od dcery za úkol uháčkovat malé tenisky....prý zládneš to?....no, jasně :D....To jsem si teda dala....Já zapomněla, že udělat dvě věci naprosto stejné, je pro mě problém :-) To bych si musela psát, jak jsem háčkovala první :-)) No stejné nejsou....a ani vyfotit nejdou :-))

Stále jsou nějaké máznuté :-)) Tvrdila jsem, že už nikdy, no uvidíme :-)

Mám dvě dcery ze tří narozené v červenci a tak jsme trošku slavily :-)

A kačenky pěkně rostou a běhají :-))), ale fotit je, je těžké :-)

Přeji Vám krásné dny :-))

Lešany a Častolovice....

17. července 2016 v 6:00 | Zdenka |  Cestování
....tak tam jsem byla minulý pátek a sobotu na výletě :-)

Pokud pojedete vlakem do Lešan, musíte vystoupit zde....no zasloužila by si, zastávka, nový kabátek :-)

....tak nevím, jestli vám mám muzeum doporučit :-)) Ale tanků a jiného, čemu jsem vůbec nerozuměla, tak toho tam je spousta :-)) Tak chlapci a chlapy si to určitě užijí a seriál se tam i natáčel :-)) My jeli vzpomínat, přítel zde před 37 lety vojákoval :-) Ale cesta vlakem zpět (do Krhanic jsme jeli z Prahy přes Čerčany) z Krhanic do Vraného nad Vltavou mi to vynahradila, jela jsem po ní poprvé a moc se mi líbila :-))

Na druhém výletě jsem byla s kamarádkou Vlastičkou (taky vláčkem), poslední čtyři roky jezdím do Častolovic každé léto, i loni jsme tam byly s Vlastičkou :-)) A určitě zase pojedu,tam je prostě krásně :-))

Kafíčko a horké maliny jsme si tentokrát daly na nádvoří, ale i v Altánku je moc hezky :-)) Krásný výlet i pro děti :-)) Takže Častolovice určitě ano :-))

Přeji Vám krásný zbytek neděle :-) A příště už háčkování :-))

Ocenění....

16. července 2016 v 9:06 | Zdenka |  Dárky

....kterého si velice vážím, jsem dostala od Zdeničky :-) A i já musím splnit tři body :

1- poděkovat tomu, kdo mi ocenění udělil
2 - prozradit o sobě 7 ,, drbů ''
3 - ocenit blogy mnou vybrané

1. bod
Zdeničce tímto, ještě jednou moc a moc děkuji :-) Jsem moc ráda, že jsme se po letech znovu potkaly v blogovém světě a že takovou úžasnou holčinu znám a můžu se těšit z toho, že patří mezi mé kamarádky :-))

2. bod
No já na sebe, už asi úplně všechno prozradila....
- jsem naprosto typická vodnářka, na všechno mám dost času
- miluju svoji rodinu, mamku, dcery a hlavně vnoučka a nepřestávám prudit s tím, že chci ještě vnoučátka
- ruční práce, hlavně háčkování a pletení, tak na ty mám přímo závislost, je to už vlastně diagnóza
- ráda mám i svoji zahrádku, rozhodně se nedá mluvit o načinčané zahrádce, já mám radši přírodní
- taky mám ráda své mazlíčky
- hrozně ráda cestuji
- mám moc ráda i svoji práci, kterou jsem chtěla dělat už od dětství

3. bod
Tak je mi líto, že nemůžu napsat víc....vlastně všechny :-)

Jsem moc ráda, že jsem tady s Vámi všemi :-)) Moc mě to baví, i když třeba zrovna vůbec nestíhám :-)
Moc děkuji za Vaši přízeň a přeji Vám krásný víkend :-))

Malé kačenky....

11. července 2016 v 19:02 | Zdenka |  Mazlíčci
....se nám vylíhly :-)) Potom co kachně zmizelo celé hnízdo, už jsem nedoufala....No, ale ona nelenila a snesla si další vajíčka :-) Tak jsme čekali, jestli z toho něco bude a dnes ráno .....

...kachna si zvolila ke hnízdění místo, které bych nebýt kačenek, nefotila :-)) Ale já tam dnes strávila docela hodně času, moc pěkně se na ně kouká :-) Je jich pět :-)

Hlídačů mají hodně :-))

A když jsem u těch mláďátek...zapomněla jsem vám ukázat hříbě....

...to teda bohužel naše není :-)), je sousedů, ale krásný kluk :-))

A příště se snad dostanu k výletům :-)) Přeji krásné dny :-))

Hastings - lanovka

10. července 2016 v 6:00 | Zdenka |  Cestování
Když jsme šli městem všimla jsem, že na kopec vede nějaká trať, no pro nás, pro které je práce koníček - výzva, prozkoumat, co to je :D

Bohužel fotku kopce s lanovkou nemám...Když jsem zjistila, že jízda stojí jen 2,60 liber, tak jsem navrhla, že se svezeme....

...ze shora byl nádherný výhled na celé městečko, i ty dřevěné domečky - sklady a prodejny ryb, pěkně vynikly :-))

...nahoře byla zelená louka, taky národní park, ale dál jsme nešli, počasí nic moc, fučelo...v ceně máme i zpáteční jízdné :-))

...lanovka funguje podobně jako naše petřínská, jedna nahoru, druhá dolu...dočetla jsem se, že ještě do roku 1973 byla poháněna vodou...teď je elektrická....a jsou v Hastigsu dvě East a West...doufám, že se vám jízda líbila :-))

...tou už jsme nejeli...škoda, ta vedla na hrad :-))

A když už píšu o té deformaci prací, tak pár vláčků nakonec :-))

...a náš poslední anglický oběd - pie, v Cambridge :-)) Já měla plněný rybami, místo přílohy salát :-)), dobrota :-))

No a tím končím s letošní dovolenou v Anglii, jsem ráda, že jste to vydrželi :-)) Přeji všem krásnou neděli :-))

Tunbrige Wells, Hastings....

9. července 2016 v 9:04 | Zdenka |  Cestování
...ještě stále se vracím k naší dovolené :-) V pondělí 20.6. bylo typicky anglické počasí :-) Měli jsme v plánu město Tunbrige Wells, je tam obchod zaměřený jen na knížky o letadlech, no já měla háčkování sebou, venku déšť, pro mě za mě, ať si tam hledá, co potřebuje třeba dvě hodiny....tak dlouho to netrvalo :-))

....jo a přijeli jsme tam o hodinu déle....i v Anglii mají vlaky občas zpoždění :-)) Jediná kočička, kterou jsem potkala....nádražní :-))

...to že jsme zabloudili do téhle uličky, mi ani trochu nevadilo :-)), ta se mi tak líbila :-))

....no ale ve vlaku je lépe....tak popojedem :-))...do Hastingsu....

...racci všude :-))........ ....u moře mě to málem odfouklo :-))

...ovšem nejvíc nadšená jsem v Hastingu byla , z lanovky a nechám ji napříště :-))

Krásný víkend :-))

Bílé útesy doverské....

6. července 2016 v 8:00 | Zdenka |  Cestování
....v neděli 19.6. jsme toho stihli hodně....po prohlídce Rochesteru a Cantebury, jsem ještě šplhala na útesy...no a pěkně jsem si nadávala, jestli to mám zapotřebí :-)), když už jsem tam jednou byla :-))....

....ale vážně to za to stálo....můj mobil vybitý, takže zbytek fotek od přítele....dá se tam vyjet i autem, jen ten vlak tam nejede :-))

...prošli jsme se jen kousek, před třemi roky jsme došli dál.....i tak to byla nádhera :-))

Přeji vám krásný sváteční den :-))