Komentáře

1 dáša dáša | 1. května 2017 v 14:30 | Reagovat

Teda, už i lobelky, ty mám moc ráda. Taky různě kupuji rostliny a pak si na zahrádce vzpomenu, že to je třeba tráva z Lysé Hory či Javorového (ty jsem si tam vyloupla s kořínkem).

2 Zdenka Zdenka | 1. května 2017 v 14:39 | Reagovat

[1]: Lobelky mám taky moc ráda, koupila jsem si modrou s bílým okem.....ještě nekvete, tak doufám, že to tak bude :-D  :-D Tak to mě ještě nenapadlo ;-)  :-), já si takhle vozila občas kámen :-)  :-)

3 duchodkaevka duchodkaevka | Web | 1. května 2017 v 15:41 | Reagovat

O víkendu už jsem do truhlíků zasadila muškáty a osázela staré hrnce spoustou kytiček. Doufám, že až příště přijedu, nebudou přemrzlé ;-) Chci to uspěchat a párkrát už se mi to vymstilo, přišel mrazík a já šla nakupovat znovu ;-)  :-P

4 Lenča Lenča | Web | 1. května 2017 v 15:48 | Reagovat

Nádherně fotíš! :-)
Muselo tam být moc hezky, z Tvých prosluněných fotek to aspoň tak vypadá. U nás teď taky svítí, tak jdu ven si toho ještě užít, než přijde první májový deštík :D :D

5 Jitka Jitka | Web | 1. května 2017 v 16:01 | Reagovat

Nákupy kytek mě teprve čekají. Asi zítra až se budu vracet z Brna tak to spáchám.Konečně to vypdá na jaro, tak už mě to baví. :-)  :-)

6 Intuice Intuice | E-mail | Web | 1. května 2017 v 17:41 | Reagovat

Tak dobře jsi pořídila. Počasí docela sloužilo, i když mohlo být tepleji. Políbená jsem, pod jabloní. :-) Pět let v chaloupce, to se bude krásně slavit. :-)

7 Zuzana Zuzana | 1. května 2017 v 18:00 | Reagovat

Ahoj Zdeni, tak ty jsi nakupovala:-) Zatím ještě čekám a přemýšlím, co letos do truhlíků, asi si pak vyberu z aktuální nabídky. To jste musely jet přes HK? To víš, v tom, kudy vedou koleje, se moc nevyznám - děda byl strojvedoucí a asi by byl zklamaný - vlakem jsem nejela už moc a moc let. Tak už pět let - ať se ti dobře daří a bydleníčko líbí v těch dalších pětiletkách - a ať je jich co nejvíc:-) hezké květnové dny. Zuzana

8 Zdenka Zdenka | E-mail | 1. května 2017 v 18:49 | Reagovat

[3]:Evi, tak to jsi odvaha ;-)  :-)  :-) já to ještě všechno nechala doma :-)  :-) I když teď už taky doufám, že mrznout nebude :-)

[4]: Fotím jen mobilem a když je takhle krásně, tak jsou ty fotky pěkné ;-)  :-D No včera teda bylo o dost líp ;-)  :-)

[5]: Já si taky myslím, že něco ještě koupím ;-)  :-D  :-D

[6]: No asi jsem to oslavila včera :-D  :-D No a políbená nejsem :-D  :-D

9 Zdenka Zdenka | E-mail | 1. května 2017 v 18:54 | Reagovat

[7]:Zuzanko, do Hradce jsme si zajely ;-)  :-) V Jaroměři nám to ujelo a další jel za dvě hodiny a tak jsme radši jely do Hradce na sushi ;-)  :-D Já asi taky ještě něco koupím, ale hned u prvního stánku měly vážně levné a pěkné kytičky, kdo by odolal ;-)  :-)  :-) Moc ti děkuji :-)  :-)  :-) Jsem tu moc ráda :-P

10 ohnice ohnice | Web | 1. května 2017 v 21:58 | Reagovat

Fotky z Kuksu jsou krásne mají to tam už i hezky vysázené,byla jsem tam asi 2x  jednou zrovna v rekonstrukci ale líbilo se mi tam.Pěkný výlet dobrý nákup a páté výročí v chaloupce to je krásné přeji Ti ještě mnoho krásných a spokojených let v Tvé chaloupce. :D  :-)  O_O

11 Zdena Zdena | Web | 2. května 2017 v 7:09 | Reagovat

Zdeni v první řadě ti blahopřeji k výročí a přeji ti mnoho krásných let v tvé kouzelné chaloupce...
Parádní výlet jste si s Vlastičkou udělaly, Kuks je nádherný..Na mne čeká za čtrnáct dnů.Pojedeme ho navštívit s naší moto rodinkou.. Teď mám pořád pracovní víkendy.. Šest víkendů za mnou, tak už jen dva :-D  :-D ..Paaa❤❤❤

12 Zdenka Zdenka | E-mail | 2. května 2017 v 7:30 | Reagovat

[10]:Zahrada je tam moc hezká, vlastně všechno je tam hezké ;-)  :-) Já tam byla jako dítě a loni poprvé po dlouhé době a hned několikrát :-D  :-D a myslím, že i letos tam ještě pojedu, naštěstí to mám kousek :-) Moc ti děkuji :-)  :-)

[11]: Zdeni, moc děkuji :-)  :-) To jo v Kuksu je krásně a musím říct, že mě se jet ani moc nechtělo, tak proto se to asi vydařilo ;-)  :-) A vy si to s moto rodinkou taky užijete :-)  :-)
Tak jsem to schválně počítala a ono mi to taky dá 7 pracovních víkendů za sebou....a pak mi Lenka vyčítá, že nemůžu hlídat, když potřebuje :-D  :-D  :-D Papa♥♥♥

13 Jana Jana | Web | 2. května 2017 v 9:35 | Reagovat

Zdeni, je prima že jste si to s Vlastičkou užily a počasí přálo :-)
taky už jsem okukovala kytičky do truhlíků, ale ceny nic moc :-(  ještě počkám ;-)
Jinak u nás po krásné prodlouženém víkendu prší ;-)  a políbena jsem byla pod jabloní :-D
Měj se krásně a blahopřeji k výročí a přeji ještě spoustu let na blogu :-)

14 beallara beallara | Web | 2. května 2017 v 15:30 | Reagovat

Zdendíku,
obrovská gratulace k nádhernému výročí a nejméně tak jestě 10x víc.
Ať se vám tam dobře a krásně žije, spoustu pohody, žádné problémy a jen a jen ať všechno vzkvétá.
Pamatuji si tvé budování a stejně se mi nejvíc líbí tvé francouské okénko, to ti závidím.
Mějte se v chaloupce překrásně a těším se na fotky zasazených kytiček :-)  :-)  :-)

15 Zdenka Zdenka | 2. května 2017 v 18:22 | Reagovat

[13]:Jani, taky jsem moc ráda, že se nám povedlo počasí. Dnes jsem koukala v Náchodě na anglický muškát a měli ho za 89 Kč a v Kuksu 29 Kč :-! , tak jsem ráda, že jsem si ho tam koupila :-)
Výročí blogu budu mít v srpnu a teprve čtvrté ;-)  :-D Ale v chaloupce bydlím, už pět let ;-)  :-) Moc děkuji :-) U nás dopoledne pršelo a teď je nádherně :-)

[14]: Simčo, díky ;-)  :-D  :-D Mě se tu žije mooooc dobře, to víš bydlím u svých zvířat :D  :D  :D Za to okno jsem moc a moc ráda, není nad to vyjít z domečku hned do zahrady ;-)  :-) I když z hlavních dveří, jsem taky zase vepředu na zahrádce, no ale je to bezva :-D  :-D  :-D

16 Ježurka Ježurka | Web | 3. května 2017 v 13:57 | Reagovat

Vidíš, užila sis krásný výlet a i dobře nakoupila. K výročí samozřejmě srdečně blahopřeji.

17 Zdenka Zdenka | E-mail | 4. května 2017 v 19:58 | Reagovat

[16]:Libuško, užít si to je důležité ;-)  :-), děkuji :-)

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.