Srpen 2017

Vylosování....

Dnes v 9:25 | Zdenka |  Dárky
....giveaway včera proběhlo a ovečku získává......komentář č.14 JITKA.....Jitko, prosím ozvi se mi třeba do zprávy autorovi :-)), ať ti můžu poslat ovečku....

My jsme včera trochu slavili, mamka měla narozeniny a šátek pro ní jsem stihla....Je to šátek od Lisa Hannes Martha s Meadow.....a myslím, že nebyl poslední i s anglickým návodem jsem se celkem poprala, no na všechno má Lisa Hannes diagramy, o to jednodušší to je :-))

A už zvažuji, do jakého šátku se pustím teď :-) No nejdříve musím dokončit nákrčník :-)

Přeji vám pěkný zbytek letních dnů a ještě jednou moc děkuji všem za krásné komentáře :-))

Poděkování....

14. srpna 2017 v 8:24 | Zdenka |  Háčkování
... je pro vás, za krásné komentáře :-)) Některé mě málem i k slzám dohnaly, viď Simonko :-)....Libuško, ovečku by si určitě zvládla, když jsem ji zvládla já :-)..... chvilku to dá, než se hračka uháčkuje, ale už mi to tak hrozné nepřipadá, i když jsem jich zatím moc nevyzkoušela - mimoně, kočičky, medvídky,hrocha, lišku a teď ovečky....No a ovčí babička, už jsem taky dost dlouho, pletu každou volnou chvilku :-))) A druhá ovečka už odcestovala za Veronikou....zůstala vám ta první....

Pátek byl u nás v kraji, co se počasí týká, dost hrozný.....člověk se přesvědčí o síle přírody během 10 min....u nás ve vsi, to tak hrozné nebylo, sice jsem do práce přijela o hodinu a půl zpožděná, kvůli stromu na kolejích, ale ze Svatoňovic (kde pracuji) do Trutnova to bylo mnohem horší, vlak byl tři hodiny na trati, než se postupně prořezali pár kilometry....a to nemluvím, o lidech bez střech.... moc jsme litovali i zrušených trhů v Kohoutově.....co je proti tomu má noc při svíčce, kdy vám v jednu hodinu, už nefunguje vůbec nic, jen telefon a agregát, prý přivezou ráno v 6 hod....nepřivezli....no já už naštěstí jela domů......
Moje jediná škoda, spadlý starý pařez, můj přírodní hmyzí hotel ....a zlomené rozchodníky....

Krásný klidný zbytek léta :-))

Giveaway - čtvrtá

9. srpna 2017 v 8:00 | Zdenka |  Dárky
Tak dnes má můj blog narozeniny a už čtvrté :-)) Přichystala jsem si pro vás malý dárek, zase hračku, ale tentokrát zaměřenou na mojí vášeň a to pletení a pletení z přírodních materiálů....a to ovečku :-)) Jen mě moc mrzelo, že jsem neměla vlnu....tahle první je z bavlny....popud přišel od Veroniky, která si ji u mne objednala a z odkazů na Pinterestu, které jsem ji poslala, si vybrala tuto....

...a tady moje ovečka...

Ještě jednu háčkuji, tak přednost při výběru dostane Veronika, ale dárek ke čtvrtému výročí blogu bude ovečka....
Kdo má zájem, stačí napsat komentář :-))Vylosování výherce bude 20.8. v 18 hod. Mějte se moc hezky :-))

Pěšky přes hranice....

7. srpna 2017 v 19:47 | Zdenka |  Cestování

....jsme šli v sobotu....teda, nejdřív jsme dojeli do Karlowa v Polsku autobusem....

....a pak jsme šli pěšky do Machova....a úplně sami, nikde ani živáčka....Malý a Velký Szceliniec - Hejšovina....

....malá odbočka....kameny v poli....

....civilizace ....Pasterka....

...a už zase jen les....no jedna jogínka, taky si užívala klid a přírodu kolem sebe....no a pak ještě stan, někdo přenocoval ....jinak zase ani noha....

...a už jsme v Machovské Lhotě....mlýnek se netočil....

Chaloupky jedna hezčí, než druhá :-)) Ale byly i staré a s plastovými okny....to, když vidím, tak mi to příjde i dost líto....

Bohužel jsme byli všude moc brzy...hospoda ve Lhotě ještě nebyla otevřená a ani v Machově...na zákusek jsme jeli a šli zase do Polska, to už se mi ale moc nelíbilo :-))

Krásné letní dny všem :-))