Říjen 2017

Nějaké to tvoření....

11. října 2017 v 9:25 | Zdenka |  Ruční práce
....už tu dlouho nebylo....a přitom já stále něco dělám, no něco už jsou dárky, tak teď to bude takové všelijaké....ale i o dovolené jsem tvořila, dvoje ponožky jsem stihla :-) Jedny už nechám jako dárek...

Tyhle jsou moje :-)

Čepičku Adidas si přála Jíťi kamarádka pro dcerušku k bačkůrkám, které jsem ji už dělala, no a moje kamarádka chtěla radši konversky :-) Čepice měla úspěch, chce ještě pro syna :-)) a taky chce naučit háčkovat, tak když né mé dcery, aspoň někoho to ráda naučím :-)

I ponožky po mě chtěla kamarádka naučit, tak jsem rozpletla z příze z Penny :-)) Že bude v Penny k prodeji ponožkovka mě, ani ve snu nenapadlo a ještě za skvělou cenu 39,90 Kč 50g. Tuhle černou si koupila mamka, že prý by ráda černé.

Ještě jsem během dalších nákupů přikoupila tmavě modrou a béžovou :-) No nekupte to :-))

Včera jsem konečně upletla čepici pro Lexíka, z Tweedu ze Skotska. Chtěla jsem brioche....jenže návody v Aj nic pro mne, tak jsem na třetí pokus zvládla jednoduchý vzorek podle svého :-)) Mám z ní radost :-) Ještě to na jednu dá :-) Hlavně si ho musím někde napsat :-))

A chudák Blesk je stále nedodělaný :-))) Ten malý uličník chtěl nejdříve Šmoulu, tak jsem koupila přízi a on, že radši Bleska....bude hodně malý :-))

I Jůlii už došla trpělivost a mermomocí chtěla pomoct :-)) Já vím fotky jsou mizerné, ale šlo o to, jak se snaží narvat do mé taštičky :-))

Přeji vám krásné dny plné tvoření :-))

Litice - Potštejn

10. října 2017 v 8:44 | Zdenka |  Cestování

Šla jsem tuhle trasu už poněkolikáté, ale na podzim ještě asi néé a sluníčko se snažilo, prostě hezký výlet....

Poobědvali jsme kachnu a vystoupali na hrad a přes Anenské údolí zpět do Potštejna a na vlak :-)

Cestou jsme objevili příjemné venkovní posezení....ze začátku mi pivo přišlo k chuti, ale celé jsem ho nezvládla, holt pivařka už ze mě nebude.....

Vůbec, by mi ten návrat babího léta nevadil, i když zrovna včera aspoň trochu hezky bylo :-) Přeji vám krásné podzimní dny :-))

Aberdeen

5. října 2017 v 10:21 | Zdenka |  Cestování
Hodně jsme zvažovali, kam se vydat v poslední den pobytu ve Skotsku, nakonec vyhrál Aberdeen, především z důvodu častějšího vlakového spojení :-) A taky proto, že tam určitě seženeme nějakou přízi....prostě všude samá ovce, tak bych ráda měla nějaké klubko ze Skotska :-)) Tak musím napsat, že i v Aberdeenu, to byl dost problém....na jednu galanterii jsme narazili, ale stejně tam prodávali samý akryl, jen pár klubíček ponožkovky a i směs vlna s akrylem....

Tahle klubíčka jsou příjemná a aspoň 50% je vlna....Tweed...

Modrý melír je klasická ponožková příze a smetanovou jsem k ní zvolila, třeba na šátek :-) A poslední klubíčko, tak to je klubko jaké jsem si představovala :-))

A tu jsme koupili v Inverness.Po výletě do Aberdeenu jsme se stavili v oblíbeném obchodě se zbožím ze souostroví Orkney, musela jim přijít, protože předtím ji tam neměli :-)

Tak to bylo trochu odbočení....

Po cestě vlakem jsme si nejdříve zašli na kafíčko :-) A pak vyrazili....a zase k moři :-)

Byl to hezký výlet a počasí ten den přímo nádherné :-)

Přeji Vám krásné podzimní dny :-)

Tain a Dunrobin Castle

1. října 2017 v 8:00 | Zdenka |  Cestování
Stále ještě naše dovolená ve Skotsku :-))

Do Tainu jsme jeli, hlavně kvůli našim, 311.peruť RAF sem byla přesunuta počátkem srpna 1944 a jsou zde pohřbeny dvě naše posádky....

Tahle lávka je zmenšenina té po které jsme chodili v Inverness :-) Nosnost pouze dvě osoby :-)

Pěkné městečko, s krásnou restaurací v nádražní budově, vlastně místo nádražní budovy :-))

No a popojeli jsme vlakem o kousek dále....

Ještě slíbená fotka :-))) Opravdu se neumím fotit....

Krásnou neděli Vám všem :-))