Březen 2018

Exploration station

30. března 2018 v 8:21 | Zdenka |  Pletení

Včera jsem dopletla jarní KAL s VS....šátek od Stephena Westa je krásný a moc hezky se pletl :-)) Tak Metalouse, ten je taky od něj, jsem pletla 3x, myslím, že ani Exploration station jediný nebude :-) A láká mě i Vertices Unite hodně dlouho :-)

Zajímavé střídání vzorů :-))

Na zahrádce se trošku něco děje i ty irisy za týden poskočily :-))

Bledulky mám letos jen dvě....sněženky ty přibývají po celé zahrádce :-) Vypadá to na hezký sváteční den :-) Nějakou výzdobu mám, ale nic vyfocené, mazance peču až dnes a večer na noc a zítra zase :-) Přeji vám všem krásné velikonoce :-))

Svetr, KAL a jiné....

19. března 2018 v 9:31 | Zdenka |  Pletení
Vždyť já vám vůbec neukázala svetr pro Lexíka :-) Stihla jsem ho před dovolenou doplést, takže ho Lexík do svátku měl :-)

No nevím jestli ještě upletu nějaký, uvidíme jak ho bude nosit :-)) Radši si upletu pro sebe :-)
Mimo svetru a ponožek pro sebe jsem se pustila do nového šátku :-) Vlněné sestry vyhlásily nový KAL a já samozřejmě neodolala.....Zvolila jsem přízi Coopknits, kterou jsem doma měla....

Jen jsem dvě klubíčka přiobjednala :-)

Klínky mě moc baví :-))

Jedny mini ponožtičky jsem ke svetříku udělala :-) A moje ponožky jsou teď trochu stranou....

Ve čtvrtek jsem jela pro mamku do lázní....pro nemoc odjížděla o pár dní dříve ....Nechám vás hádat, jaké lázně to jsou :-)

A když už jsem přišla o kávičku v lázních, tak v pátek jsem to napravila s kamarádkou v mé oblíbené zahradní kavarně v Treesu v Červeném Kostelci :-)

Tak moc jsem se těšila na sobotní zábavu, až to moc dobře nedopadlo.....bohužel téměř celý večer nešel proud....zatančili jsme si asi na 5 písniček....už ať je to jaro :-)) I když zrovna dnes venku krásně svítí sluníčko :-) Přeji vám krásné dny :-))

Týden ve fotografiích....

12. března 2018 v 20:25 | Zdenka
Po Henrietině výzvě, jsem neodolala ani výzvě u Dáši......

Pondělí 5.3.

Celý den v práci, tak aspoň rozmazaná Rose :-)

Úterý 6.3.

Konečně vyfocené ponožky, upletené minulý týden ve Francii, pro nejstarší dceru, pro ní první, letošní páté :-)

A mrkváč jsemupekla :-)

Středa 7.3.

Svetřík pro kamarádky vnučku :-)

Čtvrtek 8.3.

Na MDŽ pokračuji na čepičce ke svetříku :-)

Pátek 9.3.

Krásný jarní den :-)) A hurrrááá přijede Lexíček :-)

Sobota 10.3.

Na hřišti bylo krásně :-)

Neděle 11.3.

Lexík se trochu hodně zmazal....nezbylo mi než na něj navléci oblečení po Naty :D, ještě že jsem ho schovala :-)

Krásný nový týden Vám přeji :-)

Toulouse

10. března 2018 v 7:59 | Zdenka |  Cestování
Ve čtvrtek jsme se z Marseille potřebovali dostat do Toulouse, v pátek jsme letěli odtamtud....Koupili jsme si místenku a sedli do vlaku, čekali nás čtyři hodiny cesty.....teda podle jízdního řádu :-)) Jinak se to protáhlo o tři hodiny....mě tedy nic nechybělo, ve vlaku bylo teplíčko, tak jsem v klidu pletla a ponožky přibývaly :-))

Konečně :-)) Ubytovali jsme se a stihli i projít město :-)

A druhý den ráno domů :-))

Avignon

9. března 2018 v 6:56 | Zdenka |  Cestování
Další den krátké dovolené, ve středu, jsme vyrazili do Avignonu.

A tohle byl jediný vlak ze tří, kterými jsme ve Francii jeli, bez zpoždění :-)) Už zpátky jsme přijeli do Marseille s hodinou a půl a ještě s přestupem v Miramas, kde jsme zase čekali....

A v Avignonu jsme k mé velké radosti objevili i galanterii....mě se totiž večer předtím rozbila jehlice, to byla hrůza....naštěstí jsem sehnala lanko a taštičce měla šroubovací jehlice....prostě poučení pro příště, náhradní jehlice sebou :-)

Cesta zpět byla trošku komplikovaná, ale přece jen jsme tam dojeli....mě mrzelo, že jsme nestihli ještě Aix en Provence...

Přeji vám krásné dny :-)

Marseille

3. března 2018 v 20:48 | Zdenka |  Cestování
Už roky jsem si přála navštívit Provence :-)) Loni mi dcera volá: Mami, letenky do Marseille za 30 Euro...... no nekupto :-)), sice v únoru :-)), ale přesto mi je koupila :-) Těšila jsem se na teplíčko :-)), no rozhodně bylo víc než u nás,ale ubytování se mi moc nezadařilo....jeden přímotop, takže ani tam se člověk nezahřál :-) Prostě na tom jihu nejsou na zimu vybavení :-)) Ale i tak to byla krása :-))

Přeji vám krásný zbytek víkendu :-)